vrijdag 3 maart 2017

Spelen met gelatos

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag ben ik samen met vriendinnetje Ilona gezellig een avondje wezen croppen bij Fauve. Ik wilde graag de gelatos van Faber Castell eens uitproberen op een layout.


Ik had bestaande PL kaartjes genomen uit de Core Kit Midnight. Deze heb ik eerst gegrond met de witte gesso van Dutch Doobadoo. Dit voor een betere hechting van de gelatos. 


Kleurtjes gekozen die bij mijn foto's pasten natuurlijk. 

In onze winkel verkopen we ook deze prachtige dozen met 33 gelatos. Enne, ik heb hem zelf natuurlijk ook al.... ;-) 

Nadat de gesso droog was heb ik eerst met structuurpasta en Dutch Mask Art stencils van Dutch Doobadoo wat reliĆ«f aangebracht in de hoekjes van de kaarten. Vervolgens wat krijt aangebracht op mijn kliedermat, deze beetje nat gesprayed en het krijgt met mijn vinger aangebracht op de kaartjes. 



En dan hierboven het eindresultaat van de layout van Noor haar eerste vakantie in Zuid-Frankrijk.


Op alle kaartjes heb ik ook nog gedoedeld met een zwarte multiliner en ik heb op alle foto's gedoedeld met een witte Sharpie pen. 


En natuurlijk mogen ook Noor! stansjes op mijn layouts niet ontbreken. Kan het niet laten om daar ook helemaal los mee te gaan. 


Zie je die leuke vlaggetjes? Dat is een nieuwe Noor! Design One of a Kind mallenset met een alfabet. Iedere letter is een apart stansje. En bij de set zit ook nog een iets groter vlaggetje zodat je hiermee kunt matten.


Het bootje dat ik gebruikt heb op onderstaand kaartjes is een Vintage Flourishes mal. 


Ik hoop dat ik jullie hiermee heb mogen inspireren. Tot de volgende keer maar weer! 


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten