dinsdag 18 juli 2017

Bootje varen

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Wat was het gisterenavond weer gezellig LIVE op Facebook. Ik heb in de Dutch Doobadoo Facebook groep samen met jullie dit leuke bootje gemaakt met de Dutch Card Art mal boot.


Heb je het filmpje gemist? Kijk het dan terug in onze Dutch Doobadoo Facebook groep:


En voor wie het filmpje gezien heeft zag ook dat ik een leuke twist aan de mal gegeven heb. Ik heb er namelijk een 3D bootje van gemaakt met een leuk bakje.


Dit is de Dutch Card Art mal van het bootje die ik gebruikt heb. Deze mal is al een oudje maar is nog gewoon leverbaar. Heeft je hobbywinkelier hem niet, vraag dan of ze hem voor je willen bestellen!


Het bootje is aangekleed met heel veel Noor malletjes. 


Je kunt in het bakje bijvoorbeeld een rolletje oreo koekjes stoppen, maar bijvoorbeeld ook spekjes of ander lekkers. Zo heb je een leuk kadootje om te geven.


Onderaan het bootje heb ik wat natuurlijke materialen gebruikt en wat echte schelpen. Plak dit alles vast met een lijmpistool, dan zit het ook echt goed vast.


De ketting en de boei komen uit een Dutch Paper Art vel. Dit is gelaserd papier met allerlei leuke figuurtjes die je zo uit kunt snijden. Op deze manier hoef je niet alle stansen aan te schaffen want het Dutch Paper Art is er in heel veel leuke thema's.


Dit bootje was tevens mijn bijdrage voor de Dutch Doobadoo Sketch Challenge van deze maand.


Je kunt je kaart posten in onze speciale Dutch Doobadoo Challenge groep tot eind juli. Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en dat jullie allemaal gezellig meedoen!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten