dinsdag 8 augustus 2017

Just because you are special

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen dames,

Wat was het weer gezellig gisterenavond tijdens onze Facebook LIVE in de Noor! Design groep. Dik over de 250 kijksters (en kijkers) en dat nog wel in de vakantieperiode. Ik wil iedereen weer bedanken voor het kijken en de gezelligheid!


De basis voor deze kaart is een Dutch Stand Up Card Art mal van Dutch Doobadoo en hij is aangekleed met het papier Carpe Diem. En eyecatcher op deze kaart zijn natuurlijk de nieuwe eendjes en ganzen.

6002/0932

Deze nieuwe mallenset One of a Kind ligt eind deze week in de winkels. Je krijgt voor € 19,99 7 stansmallen met eenden, ganzen en een vijvertje. 


Kijk hoe lief deze mama eend met haar babies! ;-)


En deze gans ging even natte voetjes halen in het vijvertje. Achter de gans is de grasrand van Noor! Design gebruikt met de mal met de kattenstaarten. En je ziet, als je de lavendel stans iets ombouwt kan hij ook prima tussen het riet.


Ook liggen er eind deze week weer nieuwe blauwe mallen in de hobbyspeciaalzaak en ook die heb ik gebruikt op deze kaart.

 

Het is een combinatie van een cirkel- met bijpassende randmal. En als bonus zit er bij de cirkelmal ook nog een bijpassende hoekmal.


En hier nog even een totaalplaatje van de kaart. Ik vond het superleuk dat jullie weer zo massaal gekeken hebben naar mijn uitzending. Volgende week maandag ben ik er uiteraard gewoon weer.
Wil je het filmpje nog eens terugkijken? Klik dan op onderstaand plaatje.



Ik wens iedereen een fijne dag en tot snel maar weer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: