maandag 11 september 2017

Facebook LIVE - Falling Leaves

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Wat was het weer een gezellige zondagavond gisteren.We hebben zelfs de 300 kijkers aangetikt. Super dat jullie zo massaal naar ons blijven kijken. Hieronder de kaart die ik gisteren live gemaakt heb. Het is een harmonicakaart naar een idee van Ineke.


Ik heb de kaart gemaakt met de nieuwste Noor! Design artikelen uit de collectie Autumn. Het designpapier heet Falling Leaves.

Hoe maak je de kaart? Snijd 4 x kraft formaat 15 x 15 cm en 4 x designpapier 14,5 x 14,5 cm. Snijd ook nog 2 losse stroken kraft van 15 x 7 cm. Ril deze strook op de lange zijde om de centimeter met afwisselend een berg- en een dalvouw zodat je een harmonica krijgt. De rest kun je het handigste even bekijken in het filmpje dat ik gemaakt heb:

{FILMPJE


Stans in iedere kaart een cirkel uit, de cirkelstansen die ik gebruikt heb, hebben deze doorsnee: 10 cm, 8 cm en 6 cm. Op de voorzijde van de kaart heb ik onze nieuwe vriend George verwerkt bij de boomstam waar hij in woont.


Het klimoptakje blijft ook mijn favoriet, ook deze zit in de Noor! Design collectie autumn. Plak er wat natuurlijk materiaal en wat besjes op voor een speels effect.


De Winter Wishes randstansen met bomen kun je dus ook prima gebruiken op een herfstcreatie.

Heb je de uitzending gemist? Dan kun je deze nog terugkijken door op onderstaand plaatje te klikken:


Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog en tot een volgende keer maar weer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

          


1 opmerking:

  1. ik heb genoten van de live uitzending, wat is George een schatje, heb vandaag al het mooie designpapier Falling Leaves gekocht. Een prachtige creatie.

    BeantwoordenVerwijderen