dinsdag 5 september 2017

Feest

Dag dames,

Wat zijn er weer een hoop leuke mallen uitgekomen van Dutch Doobadoo. Deze mal FEEST lag ook nog op me te wachten. Ik kwam erachter dat ik eigenlijk geen designpapier in thema feest heb. Dus wat doe je dan? Zelf maken! Ik ben dus lekker aan het kliederen gegaan met stempels, mask stencils en distress inkt. En het resultaat: FEEST!


De basis is een nieuwe Dutch Card Art mal Feest van Dutch Doobadoo. Iedere letter heb ik een ander kleurtje distress inkt gegeven.


En bij feest denk ik ook aan cocktails. Deze komen uit de Noor! Design Summer Lovin collectie. Laat het papier na het embossen in je mal zitten en geef ze een kleurtje.

 

Eind deze week liggen ook de nieuwe Noortjes alweer in de winkel. Het label is gemaakt met de nieuwe Crafty Cocktail set. 


Dit is een combinatieset van stansmallen met bijpassende stempels.


En dit leuke kaartje mag je morgen, woensdag 6 september, bij mij komen maken in onze inloopworkshop Koffie & Kaart bij Noor & Zo.


Voor € 5,- per persoon mag je aanschuiven. Wel graag van thuis meenemen: kliedermat, distress inkten, blending tools, snijmat, mes, schaar, potlood enz.

Zie ik je morgen?


   


1 opmerking: