dinsdag 12 september 2017

Love for You

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Vandaag weer een kaartje van mij hier op mijn blog. Dit keer heb ik een boekkaart gemaakt met de leuke Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo. 


Het designpapier komt uit de set Secret Garden. Midden op het boek heb ik een mooie blauwe mal van Noor! gebruikt met daarin een lief plaatje.


Ik heb de kaart aangekleed met de leuke eendjes uit de One of a Kind set Ducks & Gooses. Hierbij mogen ook de grasrand en de kattenstaarten niet ontbreken.


En zoek je nog meer inspiratie? We hebben alle voorbeelden gemaakt met deze mal voor jullie verzameld op het onderstaande Pinterest bord:

Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor!  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten