zondag 1 oktober 2017

Winter Wonderland

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi dames,

Vandaag een winters kaartje op mijn blog met weer wat nieuwe Noortjes. De basis is een Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo.


Ik had namelijk deze nieuwe Winter Wishes mal nog ongebruikt op mijn bureau liggen. In deze set zit een cirkelstans met mooie kristallen erop. En daarbij nog een losse stans met de tekst "winter wonderland".


Op de cirkelstans heb ik weer losse kristallen gebruikt die in een One of a Kind mallenset zaten. Dit is namelijk hetzelfde model en kun je prima combineren. In het hart van de kristallen heb ik een parel gemaakt met een parelpen van Dutch Doobadoo.


In de cirkel zit een plaatje uit een knipvellenset Holiday Greetings van Noor! Design. Als je achter je gestanste cirkel een stukje ribbelkarton plakt komt hij extra mooi uit.


De tekst "winter wonderland" heb ik gestanst uit bruin kraftpapier en vervolgens gemat op wit cardstock zodat de tekst wat mooier uitkomt.


Ik wens iedereen nog een fijne zondagavond en morgen gezond weer op!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  
  




3 opmerkingen: