dinsdag 14 november 2017

Happy Birthday

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo,

Vandaag op mijn blog weer een vintagekaartje van mijn hand. Toen ik dit nieuwe model Shape Art met hart in handen kreeg van Dutch Doobadoo wist ik dat het dat ging worden.


Het papier wat ik gebruikt hebt komt uit de Noor! Design set Secret Garden.


Op deze kaart heb ik weer zelf bloemen gemaakt uit hetzelfde designppaier zodat je een mooi geheel krijgt. 


En op een vintage kaart mogen natuurlijk ook de blauwe Noor mallen niet ontbreken. 
Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met dit kaartje!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten