vrijdag 10 november 2017

Memories

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

We hebben er een poosje op moeten wachten maar eindelijk is het nieuwe SCR@P designpapier So Cool dan toch van de drukpers afgerold. En mijn handen jeukten natuurlijk om ermee aan de slag te gaan. En ondanks het feit dat ik een meisjesmama ben kon ik met dit papier toch prima uit de voeten. 


Ik heb voor in het album van Noor! een layout gemaakt met daarbij een Project Life pagina met foto's van haar eerste kinderfeestje. Op een paar stansjes na heb ik vrijwel alleen de papierset gebruikt.

 

De inhoud van de papierset: 8 vel dubbelzijdig bedrukt papier met aan de ene zijde designpapier en aan de ande zijde Project Life kaartjes. 

6011/0539



Natuurlijk mochten de stansensets uit onze collectie SCR@P ook niet ontbreken.


En dit is de Project Life pagina geworden. Ik vind de kleurtjes bij elkaar helemaal leuk!


Ik heb de pagina afgewerkt met wat gestempelde vlindertjes. 


Op deze pagina heb ik ook een frame gemaakt met het We R Memory Keepers Frame Punch Board.

Lijkt het jou leuk om dit ook te maken? Dat kan op vrijdag 17 november aanstaande bij Noor & Zo tijdens onze grote scrapda. Er zijn nog een paar plekjes vrij!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt. Zie alleen geen productfoto's en dus de link

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden! En wat een prachtige kleuren!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen