zondag 31 december 2017

Een fijne jaarwisseling!

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Vandaag hier voor jullie nog gauw mijn laatste kaartje van 2017 op mijn blog. Geen kerst meer, ik ben al heerlijk met voorjaarskaarten bezig.


Het model van deze swingkaart vind ik persoonlijk erg leuk. Dit is een nieuwe mal van Dutch Doobadoo. Ik heb de basis voor de kaart aangekleed met een paar hele mooie blauwe Noor mallen gestanst uit wit linnenkarton.


Het designpapier van deze kaart komt uit de set Secret Garden. Zoals je ziet heeft het prachtige prints dus het heeft niet heel veel aankleding nodig. 


Op de kaart heb ik wat toefjes gemaakt van gestanste bloemen en takjes. Maak je kaart af met een persoonlijke gestempelde tekst: links heb ik "gefeliciteerd" gestempeld en rechts "met je verjaardag"

Ik wens iedereen tot slot een hele fijne jaarwisseling, op naar een mooi en creatief 2018!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten