maandag 12 februari 2018

Koekje bij de thee?

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen) 

Dag allemaal,

Ik ben dit weekend lekker aan het kliederen geweest met de Distres Oxide inkten. Wat kun je daar toch ontzettend leuke achtergronden mee maken op je kaartjes.


Het formaat van mijn kaartjes is 10 x 10 cm dus lekker mini. Maak je kaartjes af met een mooie tekst en een doodle randje dat je zelf maakt met een multiliner.


Op de kaarten zit ook een vlinder verwerkt die ik gemaakt heb met de Crafty Cocktail Set vlinders. Ik heb de vlinder eerst op de kaart gestempeld. Vervolgens heb ik de vlinder gestanst uit vellum en ook hier nog een stempelafdruk op gemaakt met zwarte Stazon inkt.

6004/0014


Ik heb zojuist nog maar gauw wat meer Distress Oxide inkten mee naar huis genomen. Dus wordt vervolgd!


   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten