dinsdag 3 april 2018

Favorite Memories

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Vandaag heb ik weer een leuk project dat ik graag met jullie wil delen. Ik heb namelijk met de nieuwste SCR@P mal een file folder box gemaakt met daarin een mini album.


Het doosje en het boekje zijn beplakt met scrappapier uit de Noor! Design set So Cool:

6011/0539



In de papierset zitten ook heel veel leuke teksten om je boekje mee aan te kleden.


De fotos die ik verwerkt heb in het boekje zijn van Noor haar allereerste kinderfeestje op de boerderij.


De teksten typ ik uit in Word en ik print ze uit. Knip hier strookjes van en zet er met een multiliner een doorlerend omheen.


Bij een boekje over de boerderij mag ons schaapje natuurlijk ook niet ontbreken!



Het zig zag album pas weer precies in het leuke file folder doosje. Hoe leuk is dat!


Dit is ook tevens de Noor! Design challenge voor de maand april. De uitdaging is dat je een file folder box maakt met eventueel daarin een boekje. 

Wat heb je nodig om mee te kunnen doen:

1 x Noor! Design SCR@P mal file folder 6002/0856

11


Cardstock
Designpapier
Vouw- en Rilbord
Multiliner
Stansjes en stempels voor de aankleding
6 foto's op formaat max. B 10 x H 7 cm

Voor het album stans je 5 x het grootste formaat Project Life kaartje uit in formaat 15,24 x 10,16 cm.

1

We hebben hiervoor bij Noor! Design een hele handige stans:

11

We gaan van deze losse gestanste kaartjes een accordion zig zag album maken. 

Je kunt je file folder doosje alvast overnemen op cardstock en ook de bijpassende delen designpapier alvast voorsnijden.

Dit mag je alvast voorsnijden voor in je mini album: 
4 x designpapier B 13,5 cm x H 9,5 cm (voor- en achterzijde, rond waar nodig je hoekjes af)
5 x designpapier B 12,5 x H 9,5 cm

We wensen jullie weer veel succes met deze leuke uitdaging en we hopen dat jullie allemaal weer meedoen!


   


4 opmerkingen: